Bir an dudaklar susar, aşkı gözler konuşur
Şarkılar susar bütün, aşkı neyler konuşur
Dinler mi aşka yasak, çılgınca sevişenler
Dil susar, gözler susar aşkı eller konuşur
Aşkı gözler konuşur, aşkı kalpler konuşur
Gitarlar susar bütün, aşkı sazlar konuşur
Neden halâ gelmedi, yoksa
Saati mi şaşırdı bu hıyar?
Gerçi hiç saati olmadı ama
En azından birine sorar.
Cebimde bir lira desen yok,
Devamını Oku
Saati mi şaşırdı bu hıyar?
Gerçi hiç saati olmadı ama
En azından birine sorar.
Cebimde bir lira desen yok,
harika bir siirdi..akici ve anlamli misralar...tebrikler
Güzel bir şiirdi
tebrikler
Süper bir anlatımdı şakir bey kaleminiz daim olsun
Güzel bir şiir. 7/7 hece ölçüsü ile söylenmiş .Bir birini takip eden aksiyon var. Dudaklar susuyor. aşkı gözler konuşuyor. Sözün bittiğiyerde neyin ki o acılı sesiyle yalvaran sesiyle devreye girmesi daha sonraki aksiyon ise ellerin konuşmaya başlamasıdır ki bu aksiyonla birinci dörtlük tamamlanıyor. İkinci dörtlükte aksiyonlar değişmiyor. Yine ellerle bitiyor. Duygu yakalnmış. İncelik harika. Bir hata ise birinci dörtlüğün üçüncü dizesinde oluşmuş. İkinci dörtlüğün üçüncü dizesine uymak gibi bir kaygıyla mı nedir, Cümle kuruluşu hatalı bir dize olmuş. 'Dinler mi aşka yasak, çılgınca sevişenler' Bu dizeyi kurallı hale getirirsek 'çılgınca sevişenler aşka yasak Dinler mi ' biçimindedir., Bu ya ' aşk yasağı' ya da 'aşkta yasak' demesi gerekir. Yani ismin hallerinden 'e 'hali yani yönelme hali uygun olmuyor. Bulunma ya da kalma hali olan 'de' hali uygun düşüyor.
Bu güzel bir şiir yazan şairin dikkat etmesi gereken ince bir nokta. şair denilen dil ustalarının Türk dilinde dikkatli olması gerektiği kadar dili açısından da olması gereken sorumluluğu ve ödevidir.
Buna karşın şairi bu güzel şiirinden dolayı kutluyor tebrik ediyorum.
Bu şiir ile ilgili 14 tane yorum bulunmakta