Çekinme kara gözlüm, gel yanı başıma,
Rahat ol, kurul gönül tahtıma,
Sevdim seni gülüm, sıkı sarıl boynuma,
Sonu ne olur bilmem, oda benim bahtıma.
Adına türküler okurum mızrabımla, sazımla,
Ömür boyu bakarım ekmeğimle, aşımla,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




duyulmasin dersen(SIR VERMEM)ser veririm?????
Adına türküler okurum mızrabımla, sazımla,
Ömür boyu bakarım ekmeğimle, aşımla,
Sırtımda taşır, başıma tac ederim,
Yoluna can veririm, bedenimle başımla.
aşk böyle olmalı. budur.
sazı elinden düşmeyen aşıkların bile böylesine temiz ve muhteşem duyguları yok belkide. böyle bir şiiri bana okumama vesile olduğun için minettarım.
Adına türküler okurum mızrabımla, sazımla,
Ömür boyu bakarım ekmeğimle, aşımla,
Sırtımda taşır, başıma tac ederim,
Yoluna can veririm, bedenimle başımla.
Ne kadar güzel bir sevgi bu.....Tebrikler kardeş...:))
güzel şiirin için kutlarım selamlar
Turhan Toy
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta