Haberin gelmiyor unutuldum mu
Çölde kum tanesi yalnızlığıyla
Ufukta uçuşan nazlı turnalar
Bari gülüşünü hatırlatmasa
Sensizlik zor imiş, bildim, ne fayda
Geceye zimmetli sır katibiyim
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




esta bien esta bien mehmet amca birazda çocuklar üzerine şiir yazar mısın? ? ? başarılar kolay gelsin...hafta sonu kayıt yapacakmıyız...slmlar
'estabiyen' Şenol KUMSAR AKSARAY
Tebrik ediyorum güzel şiirinizi.
sevgilerimle
Sonhabar aşkları üzerine söylenecek öyle çok söz var ki....
Son dize düşündürdü.
Kimbilir daha kaç baharlar bitecek. Aradaki yazdan sonra yine sonbaharlar.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta