Bir kalb ki onun sevmesi, aldanması yok.
Tutkunluğu yok, bir güzele yanması yok.
Bin kez yazık olsun sevgisiz bir yüreğe,
Aşksız geçecek günlerin faydası yok
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok doğru söylemiş sevgi olmayan gönüller boş tenekeden ibarettir sesi çok çıkar
O kadar ne anlatmak istiyor suçlamadan anlamak gerekli sözleri ne anlatmak istiyor
Onu çözmek en önemlisi düşündürücü ve açık konuşan birisi anlamlı sözleri var
:( ömer hayyam gibisi gelmez bidaha ya
Yok üstad yok....
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta