Akıl başta aşk gönülde olunca
Baş gönüle ferman yazmış duy diye.
Bütün beden baştan emir alınca
Gönül sende aynen katıl uy diye.
Gönül almış bu fermanı okumuş
Katılmamış akıl daha toy diye
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




demek ki aşk aklın işi değil.aklı olan aşık olmaz. ama aşk bir hastalık. nasıl virüsler antikorlara karşı galip gelince insan hasta oluyor ve vücudu virüsler yönetiyor, gönülde aşk virüsünü akla karşı kullanıp galip gelince insan aklıyla değilde hisleriyle hareket eder duruma geliyor. bu kimsenin aklına gelmez. özhaninin ellerinden öpüyorum. bu şiir bu kadar güzel işlenir.
Akılla aşkın kavgası ancak bu kadar mükemmel anlatılır. Bu şiiri okurken çok yavaş ve kelime kelime okumak lazım. Edebiyat yönünden hiç bir eksiği olmayan aşk ve akıl şiiri akılları zorlayacak bir şiir olmuş. tebrişkler özhani
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta