çıktım yarım bir kalple yola
mecnun gibi dolana dolana
Rabbim bana acısa
sevdigimi yoluma çıkarsa
ne aşklar gördük efsane olmuş
sonsuzluga gömülmüş
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




tebrik ederim. umudunu kaybetmeden yazmaya devam et. elbet bir gün parmakla gösterilirsin.
AŞKIN YARIMI, ÇEYREĞİ YOKTUR. VAR İSE TAMDIR, BİR YANI GEDİKSE, YOKTUR ZATEN. GENÇLERİN AŞKI, GELECEKLERİDİR, SEVGİLİ GENÇ ARKADAŞIM. SAYGILARIMLA.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta