Varlığını bilmeyince, bilemezdin eksikliğini,
Hiç olmasaydı ellerin,
Bilmezdin, aslında dokunmanın,sevmek olduğunu.
doymak olduğunu, görmek olduğunu,
Hiç kavuşmasaydın, bilmezdin,
Ayrılığın aslında ölüm olduğunu,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




gerçek sevdalalara basamak olması dua ve niyazı ile, dareyn saadetleri diliyorum.........10
Aşka ermenin ve onun lezetinin güzel bir anlatımıydı şiir. Kutluyorum Sayın Elcik...
Tebrik ederim muhterem, kaleminiz ve gönlünüz var olsun.
Yürek sesinizi kutluyorum.Tebriklerimle.
duygusal ve imgelerle süslenmiş bir şiir okudum.tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta