Aşk Şiiri
Affet istemezdim sonumuzun böyle olmasını
Kim ister yüreğimdeki sonsuz aşkın solmasını
Benim söndü sonsuza dek ve öldü duygularım
Her şeyin sonu olduğunu anlamalıydım
Bu şiiri biz ayrılmadan önce yazmalıydım
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Derin bir şiir beni cok etkıledi
Çok güzel bir şiir aşırı etkilendim bu şair çok yetenekli
küçük yaşta bu kadar derin duyguları böyle içtenlikle ifade edebilmesi gerçekten takdire şayan başarılarını diliyorum
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta