Sevdalar onurluydu eskiden
Çok eskiden
Herşeyin bir adabı vardı
Görünmeyen ama bilinen
Pencereye dizilmiş sardunyalar arasından
Kaçamak bakılırdı sevdalıya
Utangaç tebessümle
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




umarım hiç aşkmasalı yalınayak ve yarım kalmaz...
kutlarım sayın İzmir
'AŞK
Bugün ben de yarın kimde acaba
Sevdalar tünellerde kapalı
Işık görünmüyor çoktandır ucunda'
Doğru, çağımızda aşk sevdanın töneline girmiş ışık bile göremiyor. Değeri hayli düşürülmüş bir geceliğine indirilmiş zavallılaştırılmış, anlamsızlaştırılmış duruma düşen bu insan yolunda öldüğü çok değerli duygu en kötüsü ie duygusuzlaştırılmış bir ölü haline getirilmiştir.
Sizi candan kutlar tam puanla değerlendiririm.
candan tebriklerrrrrrr
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta