Evet aşk; işte sensiz bir yıl daha.. Gerçi hep yakınımdaydın..
Hep yüreyimin sol kapısındaki koca metal tokmak gibi tutulup çalınmayı bekledin..
Su idin belki ve surahiye o kadar yakındınki ama sen akıp gitmeyi yeğledin..
Havaydın belkide ama ben o zamanlar bir soluga muhtaç astımlıydım..
Alamadım Soluyamadım..
İnan Bana AŞK
Bazen yakınlığımız sağ gözüme faydası olan sol gözüm gibiydi..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta