Bana bir kahve yap türkü tadında,
Kırk yıl değil, yüz yıl hatırı olur.
Meşhur olsun “aşk kahvesi” adında,
Kırk yıl değil, yüz yıl hatırı olur.
Sevdamızın ateşinde pişirsen,
Üzerine cemâlini düşürsen,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Çok güzel bir şiirdi yüreğinize sağlık tebrikler.
CİHAT amca yine cihatta :)
kendisini tebrik ediyorum cengaver .
Benim kadar umutsuz bir kişi daha
Bazen şöyle seslenir İÇ sesim
bir tek analarımız mı doğurdu kalitesi nisanı , sadece biz mi doğru insan yetiştiriyoruz ?
güzel akıcı olmuş. kaleme sağlık.
"Aşk", "Işk" kökünden türetilen bir kelime olup, mana olarak da canlı ağaçlara sarılıp onların özsularını emerek, kuruyup ölmelerine sebep olan sarmaşık demektir.
"Sevda", yeni dilde adına "Melankoli" denilen çok tehlikeli bir akıl ve ruh hastalığının eski dildeki adıdır ki daha ziyade "kara sevda" diye tesmiye edilir.
"Sigara", içerisinde 4000 çeşit zehir bulunan, parasını elin, dumanını yelin aldığı ve cümle zararlarının da içen kaldığı bir ottur!
"Fal" dinen yasak olan şeytani bir aldatma şeklidir ki bunu bizzat Resulullah-s.a.v- " KİM, GAİPTEN HABER VERDİĞİNİ SÖYLEYEN FALCIYA VE KAHİNE GİDERSE, O MUHAMMEDİN DİNİNDEN DEĞİLDİR!" hadisleriyle yasaklamıştır.
Hayırlı, meşru, fıtri, makul ve baki muhabbetler dilerim.
CİHAT amca yine cihatta :)
kendisini tebrik ediyorum cengaver .
Kutlarım...
üç kuruşluk kahve keyfi yapacaktım.
gözlerini yumdun...
çok mu çok güzel hece
zevkle okudum azizim
tebrik ediyorum
saygılar
Bu şiirin hatırı kahveyi geçer bence kahvenin kırk yıl bir de yemek yaparsa bir ömür hatırı sürer herhalde tebrikler tam puan
Evet bencede öyle olur ama neredeee hele şu zamanede. Tebrikler
Benim kadar umutsuz bir kişi daha
Bazen şöyle seslenir İÇ sesim
bir tek analarımız mı doğurdu kalitesi nisanı , sadece biz mi doğru insan yetiştiriyoruz ?
Valahi bu kavhenin hatrı yüz yıl az olur...
Bu şiir ile ilgili 42 tane yorum bulunmakta