Uzun mu sürer kısa mı kestiremiyorum hüznün insanı terketmesi ama her yaranın ilacı vardır. Şairler durmadan yazar "yaralarımı sensizken saramıyorum" diye. Hepsi beceriksizlikten ibaret bence.
Ben de yazmışımdır, hatta yazdım da ihaneti ve acıyı. "Her gelen, yüreğinin başka köşesini çizer" de dedim.
Evet, dedim :)
Her derdin ilacı vardır, ruh kanserinin dışında. Ne yazık! Tıp hala elle tutamadığı bir işlevi tedavi etmeyi başarmış değil!
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




kadınlar güzel şiir yazamaz, yazsada o havayı veremez kadınlar güzel yemek yapar
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta