Kırık elmas kubbesi misali
Dağları yıkanmış gözlerinin yüreğimde
Başak sıcaklığında avuç izi işgalimsin
Çok yasaklı bir senfonide
Bırakmıştım içini
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Şiir, gayet sade ve güzel anlatımlı bir şiirdi.Verdiği mesajlar oldukça kapalı ve imalı anlatılmış, şiir akıcı ve arı duru olmuş.Hayat, her nasılk yaşanırsa yaşansın anlamsızlığı yaNSITMIYOR.bEĞEni ile okudum.Serbest şiirde ustalığınız gayet güzeldi.tam puan +anat. taktir edip kutluyorum. Saygılarımla.
Yandıkça konuşulmuyor
kutlarım azizim yakmak için yanmak gerek
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta