Dün gece karanlıkta geçen zamanın
Sihrinde seyre daldık aşk gemisiyle
Okyanus kıyısında koca limanın
Mühründe demir aldık aşk gemisiyle
Esmiyordu fırtına sakindi gece
Biliyorduk yolumuz uzun ve ince
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




O gemide, o ortamda felekten çalınan bir gün yeter mi.. Bir ömür çalınmış gibi olur felekten...
Kaleminize sağlık...
Kutluyorum...
valla benim aklıma okur okumaz bir zamanların dizisi AŞK GEMİSİ geldi.. kulağımda şu an müziği THE LOVE BOAT diye diye :))) gönül bu seyreyleyince cihanı neler hayal edeeer neler.. gönlüne sağlık...
sevgi yüreğinizde daim olsun seven ne yapmaz ki dedirtiyor adeta
Bu şiir ile ilgili 13 tane yorum bulunmakta