Ne yıldızı var, ne sıcaklığı
gecenin hep soğuk yüzünde gözlerim
belleğim,
geçmiş ve geleceğin kör noktasında
yersiz korkular dirilir ölü toprağında
sessiz çırpınışlara girer bedenim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ne yıldızı var, ne sıcaklığı
gecenin hep soğuk yüzünde gözlerim
belleğim,
geçmiş ve geleceğin kör noktasında
yersiz korkular dirilir ölü toprağında
sessiz çırpınışlara girer bedenim
nöbet nöbet
bir ilkle daha tanışır yüzüm
...
aşk, körpecik kollarda uyurken
ısıtırken geceyi
hangi yasak sınır koyar düşlere! ..
.....................................................
şiir aziz
yürek süzücü
refakatsiz diyaliz
şiir iç deniz
süzeriz süzeriz de zehrimizi
yine içimize dökeriz
.....................................
kutlarım sizi.
ihsan arı
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta