1950 Dünya/Öğrenci Hayat Mektebi Sınıf:1.H
Aşk-Dediğin,,,
Aşk dediğin, bir ateş,
Bir kor yığını.
Eleyip,eritir, sessizce,
Ömür dağını.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Aşk dediğin;
gelir,dokunur ve geçer.
Anlaşılmaz gelişi ve ne zaman geleceği.
Kimi zaman konaklar seninle.
Hiç bir zaman ikincisi olmaz,oldu dendiği zaman
önceki sahtelenmiştir.
--------Çok güzel,içten,teşekkürler.=:))))
Sevgili Kardeşim Rahmi Nalbantoğlu:
Güzel ve etkili bir şiir olmuş. Teşekkürler güzel şiire. İlhamınız bol kaleminiz daim ve kudretli olsun.
Tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum.
Her şey gönlünüzce olsun dileklerim ile;
Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Dr. İrfan Yılmaz
Tekirdağdan selamlar. sevgiler.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta