bakalım elimdekı mühimmat,
içimdeki seni öldürmeye yetecek mi?
ya da ruhuma feryat mı edecek bedenim
hayata isyan ederek...
peki zarar ziyan deil mi giden günlerimize
bir vefasız deilmi şimdi ki adın
yalandanmıy dı o gözyaşları
ölümüne sevdan... inadına
halbu ki ben sana tutunmaya çalışırken
sevginle,
düşmeye bile razıydım
bosluğuma,
yinede seni sevdim,
gözlerimi karartıp.
güllerin dikeni olduğunu
söylerlerdi ya
olsun
acında guzel di kokun gibi...
halbu ki
bir vefasız deil mi şimdiki adın?
yalandanmıydı o tebessumler
yalandan mıydı sevişmeler
şimdi unut gitsin herşeyi
adımı sil geleceğinden
yoksa yoksa
senin adın aşk bozan mıydı?
mutlu kaya
14 şubat 2010
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




adı ask bozan deılmıy dı?
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta