.
.
bohçasında
mavi sabahlar
taşıyan çocukluğumu
teninde büyüttüğüm sevgili
şu an
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




DÖRTLÜK – ALAMUT KALESİ - 2
Alamut Kalesi acem elinde
Hasan Sabbah gibi keşanelerin,
Haşaşi Angut’un düşmez dilinde
Ucuz ot ortağı kerhanelerin…
- 29.08.2014 – Tozkoparan/İstanbul
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul
Genelde asklarin,sevdalarin bitis ani hep hüzünlü olur ama sizde siirinizde söylediginiz gibi kisa ve öz.Güzel bir siir tebrikler.
'bohçasında mavi sabahlar taşıyan çocukluğumu teninde büyüttüğüm sevgili' ve aşkın bitişinin ilanı. Kıskandım. Kutlarım.
Bunu da naçizane kutlarım, çok başarılı.
KISA VE ÖZ. SAYGIMLA...
Güzel bir şiir ..tebrikler
Daha önce nerelerdeydiniz?Ben sizin kaleminizi nasıl farketmedim?
kapıyı aç
yüzüme bak
kapıyı kapat
ve gir içeri
-Aşk Bitti-
.
.
of, of güzelliğe bak ne duruyorsun girsene ey sevgili varmı böyle aşk tebrikler
not...kota nedeni ile ekleme yapamıyorum yorumla desteğe devam dost
harika çok sevdim bu şiiri:)tebrikler
Bu şiir ile ilgili 28 tane yorum bulunmakta