Ey! deli dolu,dizginleri kopmuş,
Bazen durgun bir deniz,
Bazen fırtınalı bir gece gibi AŞK!
Oysa aşk hep kendini arar,
Hiçbir yürekte sürekli kalamaz değil mi?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok hoş dile getirilmiş AŞK...Lakin yürekten hiç gitmeyen aşklarda vardır..;) saygılarımla..okan nar
Çok hoş dile getirilmiş AŞK...Lakin yürekten hiç gitmeyen aşklarda vardır..;) saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta