Aşk,
İlk yakınlaştığın an başlar...
'Zamanla aşık olurum'
Diye bekleme! ..
Çünkü,
Sonradan yaşayacakların,
Sadece ALIŞKANLIKTIR...
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Sonrası; ya hüzün, ya mutluluk:)
Kavuştuysan, ne mutlu sana :)
Hüsransa sonu, işte böyle dizelerde can bulur …Kötü aşk insanı; ya şair yapar ya da yazar :)
Aşk önce yanmak gerek çayır-cayır,
Sonra donmak gerek çatır-çatır,
Sonra mı.. bende bilmiyorum.:)
Sonrası; ya hüzün, ya mutluluk:)
Kavuştuysan, ne mutlu sana :)
Hüsransa sonu, işte böyle dizelerde can bulur …Kötü aşk insanı; ya şair yapar ya da yazar :)
Günaydın evet ağzına sağlık doğrudur dediklerine katılmamak olmaz kendin için yapacaksın ağlamam gülmek için herşey varsa yap sevgiler ??
İnanmıyorum, gönül hep arar, saygılar.
teprikler
yüreğin dert görmesin yüreğine sağlık
valla doğru...:)...aşk ile alışıklığı karıştırdığımız doğru!...aşk o kadar farklı ki..... AŞK o kadar deli divane bir ömür biçiyorki yüreğimize...bu alışkanlık olsaydı eğer sevgili uğruna hala ağlarmıydık...saygılar
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta