Aşk Şiiri - Yorumlar

Bahaettin Karakoç
126

ŞİİR


357

TAKİPÇİ

Andolsun bütün örtülere, andolsun bütün örtünenlere ki,
Kar altında terleyerek uyanmaktır aşk.

Yanmış iki cesedin kına gibi külleri arasından
Fışkın sürerce dirilip yeniden yanmaktır aşk.

Cümle ağaç kapıları, cümle demir kapıları aşıp,

Tamamını Oku
  • Simya Nuran Aksoy Karakuş
    Simya Nuran Aksoy Karakuş 18.03.2026 - 23:28

    Sevgilinin otağını gökkusağına boyayıp gece-gündüz,
    Hüznün safran sarısıyla boyanmaktır aşk.

    Diline arılar konar, koynunda karıncalar gezer,
    Sevgilinin ölçeğiyle her zaman sınanmaktır aşk.

    Muhteşem...

    Cevap Yaz
  • Onur Bilge
    Onur Bilge 14.11.2022 - 01:40

    "Bilerek kanmaktır aşk."

    Cevap Yaz
  • Şiir Sever
    Şiir Sever 01.02.2022 - 22:29

    Çok güzel bir şiir...

    Cevap Yaz
  • Şaban Kalyoncu İskeçevi
    Şaban Kalyoncu İskeçevi 08.06.2020 - 23:13

    Kimim sordum, perişan oldum soldum, aşka doğdum.

    Cevap Yaz
  • Doğa Fendi
    Doğa Fendi 29.05.2015 - 15:50

    adeta bir şiir şeyhi ve dil kuyumcusu.. harika!!!

    Cevap Yaz
  • Muhammet Nacaroğlu
    Muhammet Nacaroğlu 28.04.2014 - 10:36

    Aşk iki beden arasında değil iki gönül arasındadır, sözü ile Allah bir müminin gönlündedir ve gönül yıkmak kabe yımak gibidir,sözlerini hatırlatan aşkın gönülde olduğu hissini veren üstadı kutlarım

    Cevap Yaz
  • Sebahattin Kömürlü
    Sebahattin Kömürlü 08.01.2012 - 01:03

    şiir
    şiir diye bunca zorlama niye bilmiyorum
    ama ilk iki mısra hayal ötesi ve gerçekten kutlamak gerek
    sonrasını ben hazmedemedim

    Cevap Yaz
  • Sebahattin Kömürlü
    Sebahattin Kömürlü 08.01.2012 - 01:03

    şiir
    şiir diye bunca zorlama niye bilmiyorum
    ama ilk iki mısra hayal ötesi ve gerçekten kutlamak gerek
    sonrasını ben hazmedemedim

    Cevap Yaz
  • Sebahattin Kömürlü
    Sebahattin Kömürlü 08.01.2012 - 01:03

    şiir
    şiir diye bunca zorlama niye bilmiyorum
    ama ilk iki mısra hayal ötesi ve gerçekten kutlamak gerek
    sonrasını ben hazmedemedim

    Cevap Yaz
  • Sebahattin Kömürlü
    Sebahattin Kömürlü 08.01.2012 - 01:03

    şiir
    şiir diye bunca zorlama niye bilmiyorum
    ama ilk iki mısra hayal ötesi ve gerçekten kutlamak gerek
    sonrasını ben hazmedemedim

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 20 tane yorum bulunmakta