Beraberken gözün göze tenin tene değmesi değildir aşk...
*Ayrıyken adını andığında yüreğinin en derininde bir yerde bir kanama başlıyorsa eğer
*Elini uzattığında yüreğinize dokunabiliyorsa
*Yokluğunu hayal etmek bile ölüm tadında bir his yaşatıyorsa
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Güzel duygular,la anlatmissiniz.teprikler
*O sizden uzakteyken bile eğer adınızı anarsa siz duyabiliyorsanız .......bundan güzel duygu varmıdır...tbrkler....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta