-Aşık Veysel'e-
Sen gittin de adın kaldı,
Dostlar seni unutmuyor.
Aşık olan seni bildi,
Aşk ateşi durdurtmuyor.
Can teninden ayrılsa da,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Türkiyede en sevdigim saygi duydugum Ozanlarimizdan-Asiklarimizdan Asik Veysel onu bu siirinizle bir kez daha dua ve saygi ile aniyorum...
Can teninden ayrılsa da,
Tüten ocak yanmasa da,
Kimse seni anmasa da,
İnce seni unutmuyor.
Böyle güzel dost kaleminden yazılan dizelerde unutulmasın sevgiyle
O seni VEYSEL'im feyzlerinden
Çaresiz çekildi, nutk-nefesden.
Tacı-devletin diyen, çiğ elinden,
Olsa ki nice kül, türküdeminden...
Böyle andık Veysel-i bizde.
Selamlar.
ince çalar sazında dostu
uzun ince yola serer postu
bahcesinden bir gül alalım
veysel babayı hatırlıyalım...Y.TER
yüregine kalemine saglık abi
sevgilerimi yolluyorum yusuf ter
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta