ılık seher yelidir yüzüme vuran
bir yaman ezgidir tozla savrulan
benim de kaderim eyvahmış anam
bilmem arzuhâlim kime yazayım.
seyyal bir busedir hatırda kalan
özde bir dilberdir gönlümü çalan
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Arzuhallerin sadece her duayı işitip, hikmetine ve sırr-ı teklife uygun cevaplar veren Allah'a yazılması gerekir de, Özdemir bey kardeşim, O Allah, "BİZİM İNDİMİZDE VERİLEN KARARLAR(YAZILAN KADERLER) DAHA SONRA ASLA DEĞİŞMEZ!" buyuruyor. İşin mahiyeti böyle iken bize düşen kaderimizin hükmüne razı olup teslim olmak ve de güzel bir sabırla sonucu beklemek olsa gerek. "GÖRELİM MEVLA NEYLER? NEYLERSE GÜZEL EYLER."
Hayırlı sınavlar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta