Ruhumu bir hüzün sardı derinden
Geçen her günü özlüyorum ben
Giden yıllarda gençliğimi arıyorum
Nerede o yıllar nasılda geçti
Hiç haber vermeden terk edip gitti
Binbir ümitlerle kurduğumuz dünya
Şimdi bomboş hayallerde kaldı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




RUHUNDA BİR HÜZÜN YAŞAR,SIN ARKADAŞ VARSA YÜREĞİ YAŞAR YOKSA NAFİLE BİNBİR UMUT DOGURMANIZ DİLEGİMLE KANÇİCEKLERİNDEN SAYGILARIMLA
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta