Hasretin yaşamak, bir başka duygu,
Bir kapı açsaydın, bilmem çokmuydu?
Giderken bir veda, sunmak yokmuydu?
Umarsız özlemek, sanırım buydu.
Çok gördün, sanırım bana vuslatı.
Yollarım yokuştur, mecal kalmadı.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




süleyman bey kafiye bile yakalayamamışın..deyiş güzelligi bile yok..ak kagıt israfı ve kalem ucu bitirme eylemi deyip çıkıyorum şiirinden..yarısından hemde..terk ediyorum yazdıgın yazıyı...
Korkmuyorum ölmekten korkum sensiz yaşamak, zor geliyor her güne hasretinle başlamak....hocam harikasınız tebrikler
Sevgilinin ardından dile gelen duygularınızı selamlarım...
Tebrikler.
Ümran Tokmak
saygı deger abim mğkemmel bir hece kutlarım içerik cok hoş..sanırım bu da hayatın verdiği olgunluktan olsa gerek...haz aldım..
saygılarımı iletirim..
selam ve dua ile..
Bu da türkü gibi inanın.
Tebriklerimle dost.
Selam ve duam ile.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta