Beni bırakıp nereye gidiyorsun,
bu koca Ankara dar gelir bana.
bir yusufcuk gibi havalandım etrafında.
kelebek ömrü kadar olsaydı hayatım.
senle olan o bir günle sonlansaydım.
Söylediklerin aklımda uçuştu.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




şiirlerinizin içindeki en mükemmeli bu süpersiniz murat bey
Bir tam puanda benden bu harika dizelere.
Başarılarınız daim olsun.
Saygılarımla.
Sevgili Kardeşim Murat Coşkuner:
Çok güzel bir şiir olmuş beğenerek okudum. ilk Tam Puanı Şebnem Kardeşim vermiş olmalı ikinci tam puan benden geliyor.
Tebrik ediyor ve başarılarınızın devamını diliyorum.
Her şey gönlünüzce olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz.-TEKİRDAĞ.
Muratcığım, şair değilim derken bu şiirleri yazabiliyorsan, bir de şairim dediğin zaman ne göreceğiz çok merak ediyorum.Tebrikler sevgiler...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta