Bugün yaşadın diye yarında mı yaşıyacaksın?
Kim bilir belki kaldırımdan düşeceksin,
Ayakların kesilecek yerden şaşırıp,
Bakınca karşında onu görüceksin...
Eve gidince kapını kitlemeyeceksin daha..
Kapın hep açık olucak iki kişi için.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ne de güzel yazmissin.senin ardindan benim de kulagima misafir oldu sarkilar,gozlerimde yas butun sozlerde seni animsiyorum,herkes de senden bi parca buluyorum.tipki domino gibi biri seni acitti ve bunlari yazdirdi simdi de sen beni acitiyorsun.Ardindan nasil topliycam hayal kirikliklarimi soylesene.senin de dedigin gibi zaman geciyor ve ben dayanamiyorum. kalbimin sokaklari yavasca degil hizla bosaldi.bu enkazi tasiyamiyorum.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta