Ve çarpıp gittin kapılar,kalbim tuzla buz oldu
Oysa evde ne kırılırsa kırılsın çöpe atmazsın
Bulunur bir çaresi der,elinde yapıştırıcı parçaları toplardın
Bu kez elimde kalbimin parçaları,hatıralar...
Ve çarpıp gittin kapıları.
Camlar açık kaldı ardından
Halbuki bır yere gidecek olsan önce camları kapatırdın
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Tebrik ederim çok hoş çok doğal ama bir o kadar da acı ve hüzün dolu. Ah bu gidişler olmasa şu yaşamda ne iyi olurdu. Ancak her gidiş yeni başlangıçlara gebedir bunu da hatırdan çıkartmayalım. Hoşça kal sevgi ile kal. Keyin kızı.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta