Kimbilir kaçıncı gece bu...
Aradığım ...düşlerde seni.
Dayanılmaz bir istek oldun benliğimde.
Ruhum alev alev yokluğunda,
İçime sığdıramıyorum sensizliği,
Varlığım,inancım,tutkum,hasretim hepsi sende.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Ağlamak bahar dalının hüznüyle ağlamak... En güzel sözler en güzel şiirler yine seninle, senin için okumak, senin için duygulanmak..Hayatımıza nokta koyan şiirlerin ve varlıgın, bir kayanın üstünden seyretmek.
Ve dalgalar da ıslatmak kendimizi
Hepsi hepsi seninle şiirirlerinle güzel.....
başarıların devamını dilerim
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta