İçimdeki sızı yüzüme yansımış,
Hayalin ruhumla, ayrılığın acısında.
Görürken seni gecelerin boşluğunda
Gel der gözlerim,bekler seni mum ışığında
Sevdanla sar beni günlerin uzunluğunda
Mürekkep gibi dağılan aşkımı gör kağıtlara.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yüreğinize sağlık gerçekten güzel her şeyin günlünüzce olmasını dilerim.
hayalindekini bulursun umarım.güzel bir şiir.
sen onu o seni arayadursun, güzel şiirler okuyoruz bu arayışta..
kaleminize sağlık ahu hanım..
güzel yazıyorsunuz hakkaten de..
Işığa koşan kelebekler gibi,hiç bitmesin umut arayışlarımız.Çok güzeldi,yüreğe alkışlar.Bütün şiirlerinizi okuyup değerlendirmek istiyorum.Sizde beni okursanız sevinirim
Nefessiz oda,Yağmur gibi,Son nefeste,Çimen gözlüm.
Kanımla şekillenir aşkın büyüsü
Ayna gibi görüntüler uzaklarda ruhum seni
Çıkmazdayım dar sokakalar sıkar beni
Güneş gibi hayalin ufukta bekler sanki beni
duygusal bir şiir. kutlarım. 10 puan. selam ve saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta