Vakitler vakitlere vurduğu zaman,
Aradım ben seni,
Aradım her yerde,
Bulamadım ben seni,
Bilmem eksik olan neydi,
Aradığım neydi hayatta,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




yorum yok.kavisli cümleler fakiriyim
Her kişi mutluluğu arar durur.. Ama mutluluk bize, bizden yakındır, yeterki bu yakınlığı bilelim...
Bu arayış şiiri de çok güzeldi. Tam puanla candan kutlarım...
Sağ olun yorumlarınız herbirinizinçok kıymetli.
Güzel..Anlamlı..Duygu yüklü..Ellerinize sağlık..Sevgiyle..
güzel ve içten... tebrikler....
Teşekkürler .var olunuz.
Arayış,tatlıyumuşak bir şiir+10 ve mutluluğu arayan ve sendeki ben kavramı çok çok hoş kutluyorum. saygılarımla.
Sağ olun çok teşekkürler yorumlarınız için.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta