Gecelerin içinde,
Bir gece arıyorum!
Yağmurlarda bir huzur!
Dağlarda kendimi!
Şehirlerde kaybettiğim benliğimi!
Yar kucağında yitirdiiğim sevdamı!
Hayata kahrettiğim anlarda,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Başarılı bir betimleme... insan bu denli yürekten arayabiliyorsa, onun aradığını mutlaka bulacağı açıkça belli oluyor. Sevgilerimle
ömrümüz aramakla geçiyor...en çokta kendimizi aramak yoruyor bizleri...ah!!!!!..kendimi bir bulabilsem...sanırım zaman kavramının dışına çıkmak zor...güzel bir düşünsel anlatım..yüreğinize ve emeğinize sağlık...tebrikler...
Gecelerin içinde,
Bir gece arıyorum!
Yağmurlarda bir huzur!
Dağlarda kendimi!
Şehirlerde kaybettiğim benliğimi!
Yar kucağında yitirdiiğim sevdamı!
Hayata kahrettiğim anlarda,
Yazdığım şiirleri!
Kavgalarımda mertliği!
Sevmelerimde sevgiyi!
Aşkta umarsız harcadığım zamanı!
Kısır gecelerimde çürüttüğüm gençliğimi!
Ve sonunda acı olmayan,
Bir mutluluk kıvılcımı arıyorum...
çok harikaydı....saygılar
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta