Sevgi mi, o da ne demek?
Bilen varsa, gelsin anlatsın bana.
Hiç sevmedim zannetme ha! .
Ben de sevdim, sevdalandım elbette.
Hep farklı hisler, farklı duygular.
Sevdim; sevilmek istedim, sevilmedim.
Sevildim; sevmedim, sevemedim.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Anlaşılırsa Aşk olmuyor ki sevgili Şair..Biraz anlamamak,biraz imkansızlık,umutsuzluk,çaresizlik bir tutam,nefret,bazen bir dolu umut vs.vs..Aşkk bu değilmi?..Gönlünüze sağlık..Yaşayın hep,anlamasanızda..Sevgiyle..
sevdanı boğazda kalması...çok hoş..güzel yakalamışsınız...sevgi her an içimizde ...her şeyi severiz yaradan aşkı ile...sanırım insanın hamurunda var...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta