Yaşamaya olan dargınlığımı,
Yürekteki bütün kırgınlığımı,
Dallarına konup yorgunluğumu,
Alacak fedakâr bir dost ararım.
Dünya kaygısını atıp kenara,
İhtiyaç duymadan düzen ayara,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




En büyük dost da düşman da yine kendisidir kendine...
'' yaşadığımız şu çağda değil dost arkadaş bulmak bile çok zor...umarım aradığınız gibi bir dost bulursunuz... tebrikler...''
Tebrikler mert yürek...Bir dörtlükte hoşgörünüzle...
Böyle dostluklara muhtaç bu millet,
İçimiz kir akar dışımız zillet,
Namazsız niyazsız ne menem illet,
Kılacak fedakâr bir dost ararım...
Ömer Ekinci Micingirt
[email protected]
Bulunması en zor olanı arıyorsun sevgili sığırtmaç.İnşallah imkansız olan değildir..
Her yönüyle güzel bir şiir.
tebriklerimle
Bazen çok yakınızmızdadır ama görmeyiz bazen çok uzaktadır eremeyiz. umarım aradığınız dotu bulursunuz..:)
saygılar
Nasıl ararız ihtiyaç duyduğumuzda yürekten dostlarımızı. Tebrikler güzel şiire. Sevgiler Hüseyin Bey
İlânım var duysun yalnız kalanlar.
Yetişsin sevgiye muhtaç olanlar.
Bir daha ayrılmaz kalbe dolanlar.
Dolacak fedakâr bir dost ararım...
içten dökülmüş dizeler ..sevgiler hüseyin dost..
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta