araftayım kimsesizliğin tam ortasınadayım
nereye gitsem nereler de kaybolsam
yanlızlığın tam ortasındayım
kimsesizliğimi kusuyorum mısralara
ne yapsam ne etsem boşuna
araftayım ben kimsesizim kimsesizliğin ortasındayım.....
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Güzel bir şiir, tebrikler... kutluyorum... bir dörtlükte acizane bizden
Dünya küçüldü,küçüldü,
bir köy şekline büründü.
evler betonlaştı,
kalplerde taşlaştı,
işte iyi bak, insan;
İnsanlar içinde
tek başına yalnız kaldı.
Değerli kardeşim
Harika çalışmanızdan dolayı tebrik ediyor,
ÇAMSAKIZI ÇOBAN ARMAĞANI listemde ve TAM puanımla,kutluyorum...
Kimsesizlikte bazen kendini toperlanması için insana güç verir azimle sarılır insan hayata o yönüylede bakınız genç arkadaşım kutlarım ..kaleminiz daim olsun..
Bazı anlar yalnızlığın çemberini kırıp çıkamaz insan.. Kimsesiz bir başına hisseder olanca kalabalığın arasında..
zor anların şiiri. Kutlarım genç arkadaşım..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta