araftayım kimsesizliğin tam ortasınadayım
nereye gitsem nereler de kaybolsam
yanlızlığın tam ortasındayım
kimsesizliğimi kusuyorum mısralara
ne yapsam ne etsem boşuna
araftayım ben kimsesizim kimsesizliğin ortasındayım.....
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Güzel bir şiir, tebrikler... kutluyorum... bir dörtlükte acizane bizden
Dünya küçüldü,küçüldü,
bir köy şekline büründü.
evler betonlaştı,
kalplerde taşlaştı,
işte iyi bak, insan;
İnsanlar içinde
tek başına yalnız kaldı.
Değerli kardeşim
Harika çalışmanızdan dolayı tebrik ediyor,
ÇAMSAKIZI ÇOBAN ARMAĞANI listemde ve TAM puanımla,kutluyorum...
Kimsesizlikte bazen kendini toperlanması için insana güç verir azimle sarılır insan hayata o yönüylede bakınız genç arkadaşım kutlarım ..kaleminiz daim olsun..
Bazı anlar yalnızlığın çemberini kırıp çıkamaz insan.. Kimsesiz bir başına hisseder olanca kalabalığın arasında..
zor anların şiiri. Kutlarım genç arkadaşım..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta