Sen şimdi ellerde gülüyorsun ya
benim gözlerim kanıyor
hani o gidişinin ardından kapıyı kapattığım sabah vardı ya
ömrüme vurduğum kilit ti o demir kapı
asırlardır yalnız gibiyim
oysa ne kalabalıktı kahkahalarimiz
hiç bitmeyen sohbetlerimiz
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Yaşımıza göre oldukça iyi bir şiir .Tebrikler kalem dostu...
Şiir değil de düz yazıda olsa daha mı şık durur sanki bu yazı
Kalemine sağlık
Şiir sür usta
HÜZÜNLÜ BİR AYRILIK ŞİİRİ TEBRİKLER BAHAR HANIM SAYGILAR
çok güzeldi.
Duygu yüklü şiirinizi
beğeniyle okudum
Bırakıp gidenler pişmanlık duyuyorlar ama geri dönmeye yüzleri olmuyor bırakın gitsinler.
Aşk zor zanaât vesselam yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta