Denizin mavi gözlerinde aradım sevdayı,
Avunmak istemedim hayellerimle,
Seni sende bulmak istedim,
Dökülen gözyaşlarında değil.
Seni aradım;
Dünyanın en güzel yerlerinde,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Seni aradım;
Dünyanın en güzel yerlerinde,
Aklıma gelmedi gecelerde aramak,
Karanlıktı gece,
Ürkütücü...
Sense aydınlık,
Fevkalede yerlerde istedim,
Kavuşmak...
Ve bir daha ayrılmamak...
tebrikler güzel siirinizi kutluyorum ayrica güzel yorumunuz icinde tesekkürler saygi ve sevgilerimle
Güzel ve keyifle okunan bir şiir. Tebrikler, yüreğinize sağlık.
Aradım***
Denizin mavi gözlerinde aradım sevdayı,
Avunmak istemedim hayellerimle,
Seni sende bulmak istedim,
Dökülen gözyaşlarında değil.
Seni aradım;
Dünyanın en güzel yerlerinde,
Aklıma gelmedi gecelerde aramak,
Karanlıktı gece,
Ürkütücü...
Sense aydınlık,
Fevkalede yerlerde istedim,
Kavuşmak...
Ve bir daha ayrılmamak...
Sevda aramaktır zaten....
aramak ve bulmak
vuslata ermek...
tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta