Erciyes'in doruğunda aradım
Bulutunda, karında
Gesi'nin bağında aradım
Gülünde, dalında, yolunda
Kızılırmak'ın suyunda
Salkım salkım söğütte
Çalı çalı iğdede
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Saygın ozan,bir ildeşiniz olarak ilk kez okudum sizi.Mutlu oldum.Biz ozanların iyi ki bir aradığı,bir beklediği var. Yoksa özün olmazdı.Erciyeste aramak,bir olumsuzluğu,bir yoksunluğu betimlese de hoş olmuş.Güzel Erciyes özün yazmaya,duygularımızı yansıtmaya değer güzellikte.Tüm esin perileri sizinle olsun,yarınlarınız yüreğinizce biçimlensin.Bu arada bahar bayramınızı da kutlar,yaşamınızın hep bahar gibi
geçmesini dilerim.
Bu şiirinizi okumasam Erciyes'le tanış olduğunuzu bilmeyecektim.
Sen halkı Hakka bırak,
Olmasın yakın ırak,
Şah damarına bir bak,
Arif ol irfan gelsin.
Siz yinede şah damarınızda arayın O oradadır,her yerdekinide oradan seyreder.Muhabbetiniz bol ulsun
Kaybolmazdım
Nasıl dolacağını bilemediğim
İçimdeki bu boşlukta
tebrikler güzel şiir.
Sevgili şair yüreğinize sağlık.Kutlarım sizi saygılarımla.
Sevgili şair yüreğinize sağlık.Kutlarım sizi saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta