ANTOLOJİ.COM
Antoloji.com, iyi ki varsın
Bahçende gülleri, bize sararsın
Alırız bir demet, paylaşırız biz
Bütün güllerine hayat sunarsın
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




paylaşımınız için teşekkürler.
yüreğinize sağlık.
sagılar
bende bütün duyğularına katılıyorum şairim,bende çok sevdim bu siteyi
düzenli,disiplinli,saygın bir site,Allah razı olsun kuranlardanda yönetenlerdende.küçük pürüzler mutlaka olacaktır.Kimseye kötülük aşşılamıyoruy biz bigi aşılıyoruz,paylaşıyoruz. Bu pürüzleri el birliği ile törpüleyüp,tüm yorlukları el birliği ile aşacağız.sana şiirin için.antolojı.com.tr ye bu siteyi bize sundukları ,ç,n binlerce tşk...Saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta