Ben sensiz olanlara seni aratıyorum,
Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum,
Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça
Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.
Unutturmayacağım, seni yaşatacağım,
Kendimi çoğalttıkça, seni kuşatacağım,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Emegıne yuregıne sağlık ustat
Güzel mi çirkin demeden önce çarpıtıcı bir şiir.
İnsanı bir silkip sarsıyor.
Düşündürüyor.
Beni güzel düşündürdü, güzel şiir.
"İslam, aşk ve sevda saçmalığını reddeder !!!"
Burası diyanet işleri Aşk dairesi mi ?
Görücü usulü yoksa beşik kertmesi ile mi yolcu edildiniz "sevmeksizin" tabii ki tanımaksızın boy boy çocuklarınız oldu gerdekte de elbette gözleri bağlıydı peçesiz gezmezdi evin için de dahi,
Ve kesin Uşak BLD.Bşkanı hiç aşık olmadı ve sevmedi tam olarak İslâma göre hareket etti dört-beş ile birlikte .."büyük Müslüman Başkan"
Bu başkan gerçekten Şair ruhlu Arkadaş..????
güzel şiir
Güzel mi çirkin demeden önce çarpıtıcı bir şiir.
İnsanı bir silkip sarsıyor.
Düşündürüyor.
Beni güzel düşündürdü, güzel şiir.
Sızı, ansızın
Aşk acısızı sevgi yokluğu
Birini seviyor muyum var mı sevdam
Ansızın belli olur
Benimle senin aramda
Şiir bir köprü
Daha çok ben gelirim
Daha çok sen gelmezsin
Beni anlatırım sana
Seni anlatırım bana
Sevgim saygım gücüm kudretim
Bensiz sensiz ansızın
Okudukça arıyorum yazdıkça aratıyorum
"kendimi çoğalttıkça seni kuşatıyorum"
Dün eksiktim bugün fazlayım
Bütünden senden
Senin için yarın için sıfırlanırım
Yeniden okur yeniden yazarım
Bu benim ebedi kulluğum ibadetim
İnandım ve kendimi buldum
Bizim peygamberimiz var
Seni ancak sevebilirim kendime
Sayayım mı öbürleriyle saygımla...
"kendimi çoğalttıkça seni kuşatıyorum"
sana varıyorum.
Yorumlara bakınca yukarıdaki anlamsız-manasız
deyimleri tekraren okudum. Amma ve lakin hiç bir
şey anlamadım?
Merhum Şair, hangi basiret-i hülasada yazmış
bilemem? Ancak iki dörtlükte tam 10 ayrı yerde
*SEN* Zamiri kullanmış. ŞİİR, plansız Şehirde
kuralsız akışan trafiğe dönmüş... VESSELAM
Kelimelerin ustası değerli şair Özdemir Asaf'tan yine düşündüren derin anlamlı bir şiir okdum.
Ruhu Şad olsun
O'nun dışında onların (insanların) bir velisi (gerçek hamisi, sahibi, gözeticisi) yoktur. (Allah) Kendi hükmüne ve hükümranlığına hiç kimseyi ortak yapmayandır!
İNSAN KİM Kİ bu denli aşık olunuyorr?
doğrusu insan çok nankördür, aşık olunmamamlı .
Her zamanda, her yerde sen bende yaşadıkça..
eğer beşeri anlamda anlarsak, beşeri aşk... yok eğer ilahi aşk anlamında anlarsak ilahi aşk olur...
işte şiir böyle bir şey..
cihat hocaya katılmak bazen mümkün olmayabilir....
Cihat hocam adam sabataycılara benziyor.İslama uzak
Bu şiir ile ilgili 78 tane yorum bulunmakta