Pazartesi günü geldin evine.
Tutamadın yavruların eline,
Demedin bizlere hiç bir kelime.
Bizlere ne oldu bilemiyorum.
Mevlam yazdı bunu silemiyorum.
Çocuklarını çok seviyordun.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




çok şekilsel bir şiir olmuş fakatyaşadığı duyguları bir insan olarak anlıyorum tabi yaşamın gerçekliğini de görmek gerekir.
tşkler
anne...
ne denir bilemiyorum, anne ve çocuk üzre olan her acı acımızdır... size anneninzin dilediği, istediği gibi bir yaşam diliyorum güzel şiirinizi paylaştığınız için...
hoşça kalın
İçi acıtıyor,başka türlüsüde mümkün değildir elbet.Lakin hayat böyle...Sevgiler duyarlı yüreğinize.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta