Kasım..
Yaprak dökümü ömür bitimi
Özlemle geçen, sensiz
Yedi yıl Annem..
Gittin gideli, günler amaçsız
Hayat anlamsız, yarınlar umarsız
Kavuşmak,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Teşekkür ederim ??
Malesef ??
SağOlunuz ??
Nezdinizde bütün ölen analara rahmet, yaşayanlara sağlık sıhhat diliyorum.
Kutlamak lazım.
SağOlunuz ??
Analar herşeye yetişen ama kendine geç kalanlar...
Malesef ??
Şiirinizi
beğeni ile okudum
Teşekkür ederim ??
Annenin insan hayatındaki yerinin ne kadar büyük olduğunu bilirim sanki benim yerime yazılmış etkiliyici güzel bir şiir okudum
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta