''Birgün anne olunca anlarsın''
Demiştin bana
Bugün o gündür işte
Bir kızım var benimde.
Ama hala senin kızınım
Hala senin çocuğunum.
Değişen ne var ki
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




bütün ANNE,ler,e en derin sevgi ve saygilarimla...
Yüreğinize sağlık.Anne büyüsünü çok güzel dile getirmişsiniz.Ne kadar da büyüsek,biz annelerimizin minicik ve biricik evlatlarıyız.Saygılarımla.
Yıllar geçsede anne
Bu kural değişmeyecek
Kızım benim kızım
Bense senin kızınım
Hatice hanım özellikle final çok hoş olmuş çok sevdim dizeleri..Yüreğinize sağlık..Sevgi ve saygıyla
Kaç yaşında olunursa olunsun anne sevgisine hep ihtiyaç duyulacaktır. Tebrikler şiire. Sevgilerimi yolluyorum.
Yıllar geçsede anne
Bu kural değişmeyecek
Kızım benim kızım
Bense senin kızınım
Söyler misin anne ne değişti aramızda?
sadece yıllar değişti,
sevgiyle
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta