Ben de büyüyecektim!
Benim de yeşil gözlü, mavi gözlü, zeytin gözlü,...
Bir sürü arkadaşım olacaktı.
Her akşam ''Kahverengi gözlerin''i söyleyecektim belkide
Saçlarımı tarayacak, jöle bile sürecektim,
Arabanın altında kalmamış olsaydım
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




şiiriniz çok güzel öğretmenim sizin gibi bir öğretmenle olmaktan gurur duyuyorum
öğretmenim şiiriniz çok güzel hayran kaldım vallahi ilk işim bunu anneme okumak sevgilerimle aziz önder
şiiriniz çok güzel öğretmenim anneme okudum annemde çok beğendi gizem dülger
şiiriniz çok güzel öğretmenim gizem dülger
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta