Kırlarda açan çiçekleri görmek isterim kapkaranlık yollarda,
Güneş açsın isterim, daracık sokaklarda.
Sessizliğe gömmek isterim sessizliği,
Sahilin kıyılarında seyrederim yıldızları.
Seher vaktinde kapını çalmak isterim yalnızlık,
En güzel nağmelerde anlatmak isterim seni...
Sessiz nağmeleri, en güzel sözleri, en duygulu anlarımı,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Anne sevgisini anlatan güzel bir çalışma. Tebrik ederim.
ilhamınız kadim olsun...
Yaşı küçük ama şiiri büyük kardeşimizin yüreğine sağlık
ruken arkdşm şiirin çook güzel aynı senin gibiii
EVİN :)
cok tesekkür ederm reyhan hanım ...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK HER DAİM SEVGİ YÜREĞİNİZDEN ŞİİR KALEMİNİZDEN EKSİK OLMASIN KUTLARIM SİZİ İLHAMINIZ DAİM OLSUN SEVGİLERİMLE +10 PUAN
güsell yazmış mıyımm? ? :))
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta