Sevgili Anneciğim;
Bugün seni rüyamda gördüm.Bana gülümseyip sessizce öptün.Şimdi sana öle muhtacım ki,öyle çaresiz, öylesine garibimki.
Zor geliyor artık hayatın yükü kaldıramıyorum.Kendime sığınacak bir liman arıyorum bulamıyorum.Kimse sen gibi değil anneciğim.
Öpüşü yalan, sarılışı yalan dostlukların.Ne zaman zora düşsem, canım acısa sen geliyorsun aklıma annem.
İşte sensiz geçen bir anneler günü daha....
Geceden,yaradan acı.
Yanımda olsan saçımı okşardın,ellerini öper,helalliğini alırdım.Ama sensiz kalmışım annem.Kimseye güvenim kalmamış bu hayatta,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




kutlarım tam puan saygı sevgiyle ilhamınız bol olsun....SAYGILAR..
Duygu dolu satırlarda anne özlemi ve değeri, yeri hiçbir zaman doldurulamıyacak sevgisiyle kanatları altına alarak vereceği güven ve sıcaklık ölünceye kadar unutulmaz.Allah kimseyi anne ve babasız bırakmasın..Kutluyorum şairi...
sensiz yaşamanın acıısıyla bir anneler günü daha geldi derdimi sevincimi paylaştığım dert ortağımdın ana gibi yar olmaz demişler ne güzel söylemişler eline sağlık üstadım saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta