Gurbet akşamları soğuk, üşürüm herdem.
Ne olur gel, beni okşa, sar, annem!
Dinsin artık akan yaşlar gözümden.
Ne olur gel, beni okşa, sar, annem!
Kanayan yaram var, sarmıyor eller.
Doslarım yok yerinde, esiyor yeller.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




arkadaslar bu kadar anlamlı bi şiir bu kadar bi guzellik şair arkadasımız ANNELERİ BİR KEZ YUCE KONUMUNA KOYDU BU ŞİİR TUM ANNELERİN ARMAGANI OLMALI BENCE HELAL OLSUN BE ŞAİR ARKADASIM
arkadaslar bu kadar anlamlı bi şiir bu kadar bi guzellik şair arkadasımız ANNELERİ BİR KEZ YUCE KONUMUNA KOYDU BU ŞİİR TUM ANNELERİN ARMAGANI OLMALI BENCE HELAL OLSUN BE ŞAİR ARKADASIM
ÇOK GÜZEL KUTLARIM.
Saygılarımla.
Turan KOÇ
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta