Annem 3
**
Ellerinden doya doya öpemedim.
Sarılıp bağrına aglayamadım.
Saclarımı okşarken aglayamadım.
Mezarını öpmeye geldim ben annem
***
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




allah rahmet eylesin annenize, size de sağlık ve uzun ömürler diliyorum
tam puan + ant.
Duyarlı yüreği kutluyorum
Ne yapsam geri dönmez ki zaman
İnan ki hasretlik yaman çok yaman.
Gittigin yer hak yeridir dönülmez
Mezarini öpmeye geldim ben annem
cennet mekanı olsun ölenlerimize yapıcamız tek şey dua sevgiyle kalın
yüreğinize sağlık. hüzün düşmüş şiire. rahmet o lsun annenize.annemide bu arda rahmetle anıyorum. anaların yeri hiç dolmuyor. tam puanla kutluyorum.
Allah rahmet eylesin Besim bey, hüzünlü bir siir, ama annelerimiz icin ne kadar yazsak az gelir...Selam ve dualarimla.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta