Gözümün nuru,kalbimin ışığı
Dertlerimin dermanı
Acıların sonu,gönüllerin ta
Göz yaşlarımın durağı ANNEM
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Kısa ve öz tebrikler..
başımıza taç,
derdimize ilaç.ANNE.
Duygu yüklü şiirinizi
beğeniyle okudum
Ana başa taç imiş,her derde ilaç imiş.çok güzel bir methiye tebrik ederim.
anneler güzeldir hep ve özlenir yanı başımızda olsa dahi
Ana gibi yar olmazmış yüreğine sağlık çok güzel dizelerdi o anne sevgisi dolu yüreği kutlarım.
annnenizin iyiki siz gibi bir evladı var
kutlarım...yüreğe emeğe sağlık
anneler hayatımızın anlamı başımızın tacıdır kısada olsa güzel yazmışsınız kutlarım
Yüreğine sağlık Sibel hanım Anneler ne kadar kutsal değerdir, dert dökülecek dert otağıdır Anneler şiiriniz kısa ve özdür tebrik ediyorum sizi.
Güzel bir şiir.tebriklerimle
Bu şiir ile ilgili 15 tane yorum bulunmakta